JAK BUDE PROBÍHAT SPOLUPRÁCE

Nechceme vás škatulkovat, proto nemáme žádná krabicová řešení. Abyste si mohli udělat prvotní představu o tom, co vás čeká, a pro koho jsou naše řešení vhodná, máme pro vás tři základní modely, které vám i nám usnadní první kroky spolupráce.

Malý e-shop - Startup z domova a bez starostí

Začínající e-shop nebo e-shop “garážového typu” – zboží uloženo doma nebo v malém skladu “garáži”. Jak zahájit spolupráci? Osobní schůzka – než dáme nabídku musíme se vždy vidět, probrat s vámi vaše vize a cíle na další sezónu. Kdy se potkat? Leden – Říjen – ideální období příprav na další náročnou sezónu.

Právě řešíte?

  • Plochu – vše máte doma nebo v malém skladu a plocha je již nedostačující
  • Lidské zdroje – nedostatek/přebytek lidí v závislosti na sezóně
  • Dopravní náklady – my díky agregaci zásilek máme výrazně lepší ceny
  • Jak být vidět u zákazníků – optimalizace webu/e-shopu + marketing
  • Jak zboží identifikovat – čárový kód a s tím spojené investiční náklady
  • Jak vůbec přežít?

Co získáte

  • Čas na klíčové úkoly
  • Optimalizovanou plochu skladu
  • Lepší cashflow
  • E-shop viditelný na klíčová slova
  • Prvotní nastavení logistických procesů
  • Koncepci marketingu a koncepci logistiky

Střední e-shop - Chci výrazně růst

E-shop, který již dělá 300+ objednávek denně a řeší tak standardní logistické problémy.” Jak zahájit spolupráci? Logistický scan – rychlé popsání vašich procesů, identifikace všech kritických míst vaše logistického řetězce. Kdy se potkat? Ihned – sezóna je ideální období k identifikaci úzkých míst.

Právě řešíte?

  • Růst – rychlejší jak 25% za rok, klade nároky na optimalizaci logistiky.
  • Lidské zdroje – personální agentury vs. HPP
  • Distribuční strategii – jak co nejefektivněji dostat produkty ke klientům
  • Expanzi – do okolních států CEE
  • E-shop – optimalizace x responsibilita x https
  • Řízený sklad – s tím spojené vysoké investiční náklady
  • Optimalizace logistického flow – redukce času a nákladů

Co získáte

  • Čas na klíčové úkoly
  • Dostatečnou plochu skladu pro další růst
  • Optimalizované logistické náklady
  • E-shop nastavený podle moderních standardů
  • Optimalizované logistické procesy
  • Koncepci marketingu provázanou s koncepcí logistiky
  • Pokročilou identifikaci zboží = minimalizace chyb

Velký e-shop - Dál už nás posune jen Olicon

E-shop 2.500+ objednávek za den (obrat kolem 1mld). Jak zahájit spolupráci? Logistický audit – kompletní popis logistického flow, včetně všech analýz, nám poskytnou ucelený pohled na vaši společnost a umožní nám připravit nabídku nebo řešení vám přímo na míru. Kdy se potkat? Ihned – sezóna je ideální období k identifikaci úzkých míst.

Právě řešíte?

  • Optimalizace – celkových i dílčích logistických nákladů.
  • Outsourcing – reverzní logistiky – reklamace a vratky
  • Expanzi – do celé Evropy a dál
  • I-marketing – již nechcete být jen vidět, ale musíte být číslo 1
  • Automatizaci – eliminace chybovosti a maximální produktivita

Co získáte

  • Externí pohled na vaše celkové flow
  • Optimalizované logistické procesy
  • Partnera pro implementaci moderních technologii – RFID
  • Koncepci marketingu provázanou s koncepcí logistiky
  • a mnoho dalších