Vedoucí skladu a stěhování – PROFIMED

Outsourcing a poradenství jsou základní služby, které zajišťujeme pro naše klienty. V Profimedu jsme se ovšem museli porvat se zcela jiným zadáním.

První krok bylo poradenství v oblasti personálního obsazení skladu. Do společnosti jsme na definovanou dobu dosadili našeho specialistu, který nastoupil na pozici vedoucího skladu. Jeho úkolem je řízení skladu a nastavení optimálního toku objednávky systémem.

Druhým krokem bylo obsazení pozice provozního ředitele (zákaznický servis a logistika), zde jsme využili naše dlouholeté zkušenosti na poli logistiky, řízení velkých týmů lidí, znalost ecommerce prostředí a vybrali nejvhodnějšího kandidáta.

Následně jsme se mohli pustit do tvorby týmu, jenž má za úkol Profimed přestěhovat do nových moderních skladových prostor. Navrhli jsme layout skladu a vybavení, sestavili harmonogram stěhování. Nastavili jsme kritické milníky, jednali s dodavateli ERP a WMS systému i s dodavateli vybavení a stěhovacích služeb.

Posledním krokem bude finální dohled nad stěhováním.

Cookies a GDPR.

Tato webová stránka používá cookies k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.